Support

Mijn account

1Hoe kan ik mijn account activeren?
Voor je eigen veiligheid we kunnen wel alleen een account activeren na een persoonlijk gesprek. Neem alstublieft contact op met ons support team om het probleem op te lossen.
2Hoe kan ik mijn e-mail adres veranderen?
Voor je eigen veiligheid kunnen we alleen het e-mail adres aanpassen na een identificatie procedure. Neem alstublieft contact op met ons support team voor meer informatie.
3Hoe kan ik een nieuwe E-wallet opzetten?
Wij bieden geen E-wallet service aan, maar er zijn vele aanbieders online te vinden. Wij hebben geen voorkeur voor een specifieke E-wallet, ze zijn allemaal bruikbaar.
4Hoe kan ik een nieuw account aanmaken?
Een account aanmaken is heel eenvoudig. Klik op "Registreren" en vul je e-mail adres en wachtwoord in, samen met alle andere gegevens. Zorg ervoor dat je de juiste persoon (referral) invult die u verwezen heeft naar Omnia.
5Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Neem alstublieft contact op met ons support team.

Uitbetalingen

1Waarom ontvang ik geen uitbetalingen?
Dit kan voorkomen door een aantal redenen. Hieronder vind je een aantal opties. -->Ik heb mijn contract gekocht in de afgelopen 5 dagen De eerste uitbetaling krijg je nadat je 24 uur aan het minen bent en de eerste bestelling is doorgevoerd. Het kan dan 48 uur duren voordat je de eerste betaling binnenkrijgt. Sidenote: een mining contract gekocht tijdens pre-sales kan langer duren ivm de datum van lancering. Dit zal zorgvuldig gecommuniceerd worden. --> Ik heb mijn mining pakket gekocht met creditcard in de afgelopen maand Omdat het hashpower contract met een creditcard is gekocht, de mining opbrengsten worden 30+2 dagen vastgehouden, voordat deze naar de E-wallets worden gestuurd. Dit is vanwege fraude en veiligheid redenen. Aan het eind van deze periode worden de mining opbrengsten dagelijks uitbetaald. De eerste uitbetaling zal na een maximum van 48 uur binnenkomen. Je de balans vinden onder My orders, onder "My pending balance Payout history". --> Ik heb onlangs mijn E-wallet adres gewijzigd Kijk de E-wallet na check of alle gegevens kloppen onder My Account / Settings in je profiel en klik op de Wallets tab. --> Ik heb geen uitbetalingen ontvangen in de afgelopen 2 dagen. We hebben geen gefixeerde uitbetalingen, maar je ontvangt het sowieso binnen 24 uur na elke dag minen. Een mining dag is van 0:00 tot 23:59:59 UTC. We hebben veel checks en scripts lopende die het minen optimaliseren en ons team is altijd bezig om onze uitbetalingen te maximaliseren. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur, maar soms ook iets korter. Hoe dan ook ontvang je een uitbetaling van elke mining dag.
2Hoeveel kan ik verdienen?
We hebben geen controle op de markt van cryptocurrency en hebben ook geen invloed op de uitbetalingen van de contracten. Voor een ruwe schatting kun je een een cryptocurrency calculator gebruiken. Denk erom dat deze berekeningen een schatting zijn en alleen dezelfde dag geldig zijn. Wat cryptocurrency mining oplevert hangt af van de mining pools waar we in zitten en de mining moeilijkheidsgraad. Geen van deze factoren kunnen correct worden geschat.

Algemeen

1Kan ik her-investeren en meer hashpower kopen?
We werken aan een auto-upgrade optie dus je vanuit je dashboard kunt gebruiken. Voor nu zul je een nieuw pakket moeten kopen of je kunt je uitbetalingen in je E-wallet gebruiken.
2Wat betekent een "Life Time" of "Levenslang" contract?
We zullen 6 tot 10 jaar voor jou delven (minen).
3Kan ik een terugbetaling krijgen? Of mijn contract annuleren?
Een terugbetaling of contract annulering wordt niet geaccepteerdm zoals in het contract aangegeven is.
4Waarom is mijn bestelling verlopen?
Voor veiligheid redenen houden we de bestelprocedure 30 minuten open. Daarna zal de bestellen verlopen. Probeer het nog eens of contact ons support team voor hulp bij het bestellen.
5Waarom is er geld van mijn creditcard afgeschreven, maar heb ik geen actief account?
Als je contract nog niet goedgekeurd is, dan zullen wij nooit geld van de creditcard afschrijven. Het kan zijn dat het geld door je bank is vastgehouden, contacts alstublieft de bank voor meer informatie.
6Waarom is er alvorens geld afgeschreven?
In sommige gevallen vragen banken extra fee's van klanten die Bitcoin of andere Cloud Mining services kopen via hun creditcard. Dit noemen ze Cash Advance. Neem alvorens contact op met je bank voor meer informatie and noem de Simplex service Code: Merchant Category Code (MCC): 6051.
7Wat zal er gebeuren als Ethereum veranderd van PoF naar PoS?
Op dit moment gebruikt Ethereum het Proof of Work concept, wat betekent dat Ethereum geleidelijk wordt vrijgegeven aan miners die er tijd en moeite (en electriciteit) in hebben gestopt om blocks te vinden. Deze manier van mining kost energie en de ontwikkelaars van Ethereum hebben al benoemd dat ze op een gegeven moment het algoritme veranderen naar het Proof of Stage concept, wat betekent dat ze mensen belonen die Ethereum bezitten en niet degenen die delven. Wanneer dat gebeurt, dan zal het niet meer mogelijk zijn om Ethereum te minen. Het kan zijn dat dit voor het einde van het mining pakket gebeurt, maar je hashrate zal niet verloren gaan! In plaats daarvan zullen we de onderliggende hardware configureren om de daarna meest winstgevende cryptocurrency te minen. Welke coin op dat moment het meest winstgevend is, zullen we bepalen op het moment dat Ethereum veranderd van PoW naar PoS.
8Kan ik wekelijks of maandelijkse uitbetaald worden?
De uitbetalingen zullen automatisch worden doorgevoerd naar je E-wallet wanneer het minimum van 0.0006 BTC is bereikt. Het is niet mogelijk om de uitbetaling te vertraging om veiligheid redenen.
9Waarom is mijn uitbetaling nog niet geaccepteerd in de blockchain?
Zodra we de betaling uitzetten zit de transactie in the blockchain, wachten op bevestiging. We kunnen u verzekeren dat we de transacties uitsturen met de correct bedragen, maar soms zit er wat vertraging in de blockchain. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen vanaf onze kant. Sommige E-wallets laten alleen de transacties zien, zodra een bepaald aantal blockchain bevestigingen zijn bereikt.
10Hoe kan ik beginnen? Hoe koop ik een pakket/contract?
- Eerst moet je een E-wallet opzetten en deze koppelen aan je account - Kies het mining pakket dat je wilt aanschaffen - Kies de betalingmethode (Bitcoin, creditcard etc.) - Klik op Continue, accepteer de voorwaarden en bevestig de bestelling - Wanneer je met cryptocurrency betaald, stuur de coins zo snel mogelijk naar het adres voordat de bestelling vervalt. Wanneer de bestelling vervalt, neem dan contact op met support om de bestelling handmatig te accepteren. - Wanneer je met creditcard betaald, vul dan alle gegevens in tijdens de bestelprocedure. Het kan zijn dat je je persoonlijk moet identificeren bij ons. Als het identificatie process is afgerond, dan kan de bestelling ook geaccepteerd worden. Zodra er is betaald, dan zal de bestelling worden weergegeven in je account. Zo niet, neem contact op met support om dit handmatig te laten accepteren.